„Nový zákon je reakcí na rok starý případ muže, který si nebyl jistý, zda je biologickým otcem svého dítěte. Pár se oženil když byla žena těhotná a muž se u soudu snažil manželku přinutit, aby přiznala svého bývalého milence. Žena se odvolala k ústavnímu soudu, který rozhodl, že neexistuje žádný zákon, který by ji k tomu přiměl a uvedl, že by v problematice otcovství uvítal novou legislativu“
Takže Německo musí takový kardinální problém jednoho trouby, který byl tak šíleně zamilovaný, že se se svojí partnerkou zřejmě namísto líbánek soudil, odpovědně vyřešit a rozvracet další páry.
První, co mne napadlo je, jak moc asi ten chlápek tu svoji partnerku miloval, když věděl, že je v jináči, a přesto si ji vzal a vzápětí se s ní soudil
Druhé, co mne napadlo je, že v článku se hovoří o odhadu 4 až 10% dětí, které mají nepřiznané biologické otce. Pokud jde Němcům o to, aby tu natalitu o 4 až 10% snížili, pak jsou na správné cestě, protože zkrátka těch 4 až 10% dětí se nenarodí a naopak vzroste počet potratů o 4 až 10%.
Třetí, co mne napadlo, jsou poznatky o společenských pravidlech např. u starých Slovanů nebo i jiných kmenů. Procházejícímu poutníkovi, který se stal váženým hostem, byla nabídnuta manželka nebo jiná žena pro jeho osvěžení. Počaté dítě bylo samozřejmě rovnohodnotně přijato do kmene a nikdo neřešil otcovství a kmen navíc obdržel nový genetický materiál.
My žijeme v takovém schizofrenním světě. Na jedné straně bezdětné páry usilují o adopci cizích dětí a když přijde na věc, jsou ochotné udělat i psí kusy, aby nějaké dítě získaly. Na druhé straně se ve fungující rodině najednou zjistí, že v ní žije kukaččí dítě a rozpoutá se brajgl kolem jeho biologického otce, po kterém bude vymáháno výživné. Ona ho mohla ta dáma docela klidně obelstít, ale zákon bude zákon, a tak bude ten chlápek solit a solit. Nebo obráceně, dáma bude oblouzena a následky je schopna řešit zatajením původu dítěte k jeho prospěchu, jenže stát vstoupí do její rodiny a rozmetá ji napadrť. Těch variant je přehršel a nejhorší varianta je, když se věci přírody znásilní odporným zákonem, namísto budování vzájemné důvěry mezi lidmi.