Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

...jen rohy a ocas a je to ďábel.:-) Jinak bych řekl, chytřejší, vzdělanější, mladší a charismatičtější Babiš.

0 2
možnosti

M64i94l36a15n 15R91a13d21e61k

23. 6. 2017 17:27

No, Marine Le Pen mela pravdu, ve Francii bude vladnout zena. Pokud ne Marine, tak Angela. No, a Angela to vyhrala, a jeji ponizeny sluzebnicek jen vyrizuje to co ona vzkazuje a nema na to aby to rekla osobne a na plnou hubu

13 0
možnosti

Zatím Macron působí jako mladý coq, který se předvádí pro Francouze svým přebujelým egem. Aby viděli, jaký je to suverén a vůdce.

4 0
možnosti

R^ Co chcete po do nedávna přisluhovači velkokapitálu, kterého silně ve volbě podpořili muslimové!

11 0
možnosti

až mi ten nešťastník, spolu s každým z vrcholných politiků, které jsem nevolil, bude chtít kázat, co mám, dělat, tak mi musí první říct, kolik má dětí...jo, je to pro mě součást kvalifikace každého, kdo mě chce ohrožovat přísunem nepůvodních druhů...

14 0
možnosti

Sice to formulujete poněkud přehnaně teatrálními obraty, avšak máte stoprocentní pravdu.

Dal jsem Vám karmu.

11 0
možnosti
Foto

8-o8-o8-o koukám, že teplo dělá divy.... a nejsmutnější je, že si dovedu představit tu vysokou karmu..

3 25
možnosti

Přesně jste to napsal pane Filipe.Madam lze doporučit mokrý hadr na hlavu.Studený.

1 17
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS