Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, zcela jiste nevite, ktera bije. Kdyz jste napsala tohle:

Jestli mi nějaké vyzývavé projevy nekonvenují, jsem já povinna je odmítnout, chci-li žít v nevylhaném světě. Pokud to neudělám, ať to vím, nebo nevím, ponesu za vylhanou reakci následky.

Zdroj: https://olgapavlikova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=638530

Totiz pri takvem sexualnim obtezovani se vas nikod PREDEM na nic nezepta, tudiz je tezje utok odmitnout. Ten se proste nejdrov stane.

Jinak je fajn si z obeti delat srandu a bagatelizovat proble,. Nechapu k cemu vam to je?

0 0
možnosti

Psala jsem o harašení a o tom, že tzv. oběti jdou na svoji porážku samy z vlastního rozhodnutí a s cílem něco získat. Nepsala jsem však o kriminálních činech

0 0
možnosti

Dobrý den ,pomohlo by aby Zvonoksy byly jako povinná četba ..no hlavně v USA

1 0
možnosti

Pak to bude pro ty zeny prijatelnejsi?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS