Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Teď jsem si přečetl Vaše vyjádření. Vy cítíte zpochybňování demokratických voleb jako snahu o pozitivní změnu ? Na jiném blogu agitujete za naplnění slova demokracie a v dalším vyzýváte k peticím, protože se Vám nelíbí výsledek svobodných voleb? To mi nějak hlava nebere... Cítím se spoluzodpovědná za devastaci lidských myslí a chci něco udělat pro pozitivní změnu.

0 0
možnosti

Při vší úctě zkuste to rozvést. Vyhlásit jednostranně "zbavme se někoho" dovede každý. Je to jednoduché a nezavazuje to. Řídit to ale někdo musí. Takže pokud to nemá být jen další z infantilních povolebních výkřiků - napište koho na jeho místo a JAK ??????

Vámi kritizovaná osoba byla na místo dosazena svobodnými volbami. Tento postup Vám zjevně nevyhovuje proto nepokřikujte ale navrhujte !!! Rád si počtu.

0 0
možnosti

Tak já se pana Babiše nechci zbavovat a nemíním se podepisovat pod něco, očem ani nevím kam se vlastně můj podpis dostane. Neplýtvám svými podpisy ale chodím k volbám. A pokud jsou lidé tak nekompetentní (mohl jsem napsat i jiné slovo) že po volbách chtějí odvolávat někoho kdo zvítězil s velkým náskokem, tak to také o nich něco vypovídá. Lidé, pokud jste u voleb tak chytří aby jste někoho zvolili, tak nebuďte tak hloupí aby jste ho po volbách odvolávali. Nenechte si vrtat do hlavy, teda pokud už v nich ještě díry nemáte.

3 1
možnosti

Zdá se mi to nebo Vám ten článek stáhli?

0 0
možnosti

S překvapením až teď konstatuji, že po stažení ho opět vrátili zpět

0 0
možnosti

No tak jsem to taky podepsal, no. Sice si nemyslím, že petice bude mít jakýkoliv účinek, a taky by mně ani zdaleká nestačilo, kdyby Babiš odstoupil, ale rád se připojím k jakémukoliv odporu proti Babišovi. ;-)

3 2
možnosti

A. Babiš si uřízl krajíc a není schopen jej strávit. Má rekord - 6 měsíců od voleb, všechny dožral - zradil a nemá JEDINÝ subjekt podpory ! Z pohledu domácí scény je to fuk - Má KSČm + SPD. Z pohledu zahraničí - pak bude jako blázen. Tedy kličkuje. Řešení je dvojí - Odstoupit a nominovat po právu vítěze voleb, asi ministra Brabce. Anebo nové volby. Bohužel a bohudík, (jak pro koho). Každopádně, pro ČR řešení - Zbytek - Jeho vyjadřování, tanečky... - Divadlo a zdržování, že ano ... [>-]

1 2
možnosti

Stal jsem se 165 303 občanem který to podepsal.[>-]

1 1
možnosti

165907. Chtělo by to trochu vyšší otáčky. ;-)

1 1
možnosti

P87e31t77r 85J10í78l72e13k

11. 3. 2018 13:30

Já podepsal, hlavně proto, že mne děsí Babišovi praktiky na venkově. Pokračující devastace....

1 1
možnosti
Foto

Karma.Díky za informaci.Dost lidí tady vubec nepochopilo,že volby nevyhrál Babiš,ale "hnutí" ANO a funkce za estébáka a trestně stíhaného Babiše se muže ujmout kdokoliv z tohoto "hnutí",které o sobě tvrdí,že je demokratické....nebo,že by ůhnutí" ANO,bylo jen fíkovým listem pro vudce Babiše...?;-)

1 1
možnosti

Já ji také vítám a zároveň prosím autora petice, aby dával pozor na mýdlo v koupelně. Špatné šlápnutí by mu mohlo srazit vaz. Některým kritikům A.Babiše se to stává:

*Franta Mrázek - kmotr přetahující se s Babišem o Setuzu, odstřelený profíkem u domovních dveří *Ján Ducký - slovenský exministr hospodářství posílající Babiše do tepláků, který byl zastřelený v domě u dopisních schránek ...

*Tomáš Kejla - lobista a Babišův spolupracovník, který byl na motorce vytlačen dodávkou ze silnice a po čase si s pomocí alkoholu a sedativ způsobil smrtelnou ránu na hlavě ...

*Peter Kovarčík - Babišův spolužák z VŠE a podřízený z komunistické mise v Maroku, který uklouzl v koupelně ...

*Anna Veverková - novinářka zakládající s Babišem hnutí ANO, která po transformaci na politickou stranu ANO opustila a jednou se pořádně nerozhlédla na přechodu ...

7 1
možnosti

Už jste podala trestní oznámení?

0 0
možnosti
  • Počet článků 501
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1454x
Cítím se spoluzodpovědná za devastaci lidských myslí a chci něco udělat pro pozitivní změnu. Moje příspěvky jsou alternativou k většinovému pojetí

FB skupina od 03/2020: Poznámky Olgy Pavlíkové

Seznam rubrik