Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pan Klaus mladší ve svém článku především zmiňuje svůj názor na věc, kterou ani vy ani já zatím neznáme. Je smutné, že tuto věc nezná ani Klaus (sám to v článku zmiňuje), ale on v tom má už teď jasno. A vy na základě toho už odsuzujete. No není to na hlavu?

Nechci se dožít doby, kdy bude o této zemi opět rozhodovat Klaus. Mladý, jako starý.

2 4
možnosti

J10a22n 27H24a35r14v31a88n

30. 7. 2018 13:37

A o kom vlastně píšete - v nadpisu to je Klaous, v textu Klus ... 8-o

2 0
možnosti

Hloupé překlepy jsou opraveny

0 0
možnosti
Foto

J13a75k76u67b 56R79o40t14h

30. 7. 2018 13:13

A závidíte mu proto, že sama něco podobného napsat nesmíte? A kdo vám to zakázal? 8-o8-o8-o

9 2
možnosti
Foto

to bych také rád věděl

3 1
možnosti
Foto

Sám jsem zažil zpolitizovanou výuku a mám dosud v živé paměti jak mne soustavný nátlak dokázal zblbnout. Dokonce jsem se mých rodičů někdy v deseti letech ptal, proč se nepřipojíme k SSSR, kde je to tak dokonalé. I po šedesáti letech vidím jejich šokované výrazy a podotýkám, že oba byli v KSČ. Proto beru shovívavě i svá vnoučata, která zastávají názory ala Mainstream. Přecházím jejich proislámské a proimigrantské postoje s pomyšlením, že i je se podařilo škole a médiím zblbnout a doufám, že stejně jako já, i oni dostanou v dospělosti rozum.

7 0
možnosti

Podívejte se do severských zemí, kde ta propaganda probíhá léta. Mladá generace už je úplně vygumovaná a protiargumenty vlastně vůbec nechápe.

8 3
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS