Diskuse

Pakt o migraci

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Byl jsem na filmu Bohemian Rapsody a přiznávám, že scény, kdy se k sobě mají dva chlapy jsem řešil koukáním jinam, protože se mi to hnusilo. Není to chování IN, ale na stará kolena se nebudu nutit do změny. Pokud jde o migraci, tak její podporu nechápu. Zemím, které se potřebují rozvíjet, vyspělé státy berou schopné jedince a tak mohou čekat místo pokroku stagnaci či úpadek.

2 0
možnosti

:-) - jsem ještě méně tolerantní než vy, mně jsou nepříjemné i hetero olizovačky na veřejnosti.

Na jedné straně asi jde o naivitu některých nadšenců pro migraci, ti totiž zažili pouze blahobyt a vnitřně touží po vzrůšu. Druhou a evidentně mocensky mnohonásobně silnější skupinu jsem popsala v blogu a z těch jde strach

0 0
možnosti

Problém není definován , leží v rozmnožování obyvatel rozvojových zemí , mám pocit že počet obyvatel roste co 10 let to dvojnásobek

2 0
možnosti
Foto

Problém zase způsobily vyspělé státy. Obyvatelé rozvojových zemí jsou zhruba tam, kde byli naši předci před 300 lety. V podvědomí počítají s vysokou dětskou úmrtností, jenomže na rozdíl od našich předků, jejich potomky zachraňuje západní medicína a to způsobuje zhruba z pětinásobení obyvatel za cca 60 let.

7 0
možnosti

Místo toho, aby rodiče výchovou a naše školství vzděláváním usilovali o zvyšování svéprávnosti nové generace se usiluje o kontrolu ostatních budováním sociálně falešně altruistickou společnost. Je to velké zlo, které nás neustále bude bombardovat zleva. Vám bohužel karmaR^.

2 0
možnosti

J36i16r65i 21B92o80r

9. 12. 2018 13:12

Z těch vyjmenovaných osmi zemí jsou čtyři z V4. Obávám se že s tou zoufalou neodpovědností té obrovské většiny,která je pro, to bude nějak jinak.

1 1
možnosti
  • Počet článků 501
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1454x
Cítím se spoluzodpovědná za devastaci lidských myslí a chci něco udělat pro pozitivní změnu. Moje příspěvky jsou alternativou k většinovému pojetí

FB skupina od 03/2020: Poznámky Olgy Pavlíkové

Seznam rubrik