Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Proč se u gender ukazují jenom extrémy? A proč mi gender nikdo pořádně nevysvětlí, jako vysvětluje Dana Tenzler jadernou elektrárnu?

Třeba gender je, aby mohli muži dělat pořádně táty, aniž by na ně všelijaké Eulálie Čubíkové volaly policii.

1 0
možnosti

Původně to v angličtině bylo tak, že se rozlišovalo pohlaví (sex), dané geneticky, od pohlavní určenosti (gender), která je dána nejen geneticky, ale i sociálně. Do češtiny se to někdy nepřesně překládá jako rod. Přibližně takhle jsem se to dočetla v jedné chytré knížce, jak jsem koupila, tak prodávám. Ovšem v současnosti tohle slovo zplanělo stejně jako například slovo ekologie. Každý si pod ním představuje něco jiného a používá ho, ať se to významově hodí nebo nehodí.

0 0
možnosti
Foto

O konkrétním případu se toho moc neví,jen pár slov za hranici bulváru.Zde o žádný gender opravdu nejde jak píšíte.S tím nemá porucha pohlavní identity nic společného,takto nemocní lidé prostě jsou a jistě není správné po nich plivat.Doporučuji velmi zajímavý film "Můj růžový život",kde chlapec zjištuje,že je jiný než ostatní,mě pomohl k pochopení a toleranci....

2 0
možnosti

Právě jste napsal, že tolerance úchylné matky je důležitější, než péče o manipulované dítě

4 0
možnosti
  • Počet článků 501
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1454x
Cítím se spoluzodpovědná za devastaci lidských myslí a chci něco udělat pro pozitivní změnu. Moje příspěvky jsou alternativou k většinovému pojetí

FB skupina od 03/2020: Poznámky Olgy Pavlíkové

Seznam rubrik