Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

...toto by mělo být napsáno v plátku "ROMEA .cz"...!!!!

8 0
možnosti

Žijeme v době epidemie ublíženecké mentality, jednoho dne se probudíme a všichni na celém světě budou ti ublížení a nebude nikdo, kdo by pomáhal.

4 1
možnosti
Foto

Existují dva druhy segregace. Jedna je zákonná, kdy vládnoucí autorita vytváří zákony vedoucí k segregaci lidí podle nějakého klíče a ta druhá segregace je tichá a plíživá, kde se lidé záměrně vyhýbají kontaktům s druhými lidmi. Zatím co ta druhá je násilná a kupodivu vede spíše ke zmírnění té tiché segregace, ta plíživá vzniká proto, že existují zákony, které segregaci nějakým způsobem zakazují a preferují určité skupiny lidí před jinými skupinami.

1 0
možnosti

Nejhorší je princip - tedy že se podporují ti nejhorší a předpokládá se, že ti nejlepší si nějak poradí sami. To je ten nejtragičtější omyl. Naše budoucnost totiž závisí na těch 10% nejlepších - jestli to budou oni, kdo budou táhnout technologický rozvoj světa, anebo to bude elita Číňanů. Obávám se, že budoucnost našeho státu konkrétně a civilizace obecně je černá právě proto, že zanedbáváme ty potenciální elity, které by mohli táhnout stát dopředu a soustředíme se na to, aby těch 20% nejhloupějších umělo alespoň číst, psát a počítat - jako by to nebylo jedno, jestli je ten cikán na dávkách gramotný či nikoli. To mou budoucnost nijak neovlivní. Ale jestli se budou profesoři na našich universitách počítat mezi světovou elitu či nikoli, to bude sakra rozdíl pro mne jako důchodce i pro mé vnuky, které možná budou ti profesoři učit.

29 0
možnosti
Foto

Škoda, že nejste ministryní školství. Sám si myslím, že kontraproduktivní už je i uzákoněná POVINNÁ školní docházka. V mozku to funguje tak, že se v něm uloží jen vědomosti, které uzná za vhodné uskladnit. To předurčuje, že škola má smysl jen pro ty, kteří se chtějí učit. Mozek je možné i přesvědčit k uložení informací a to emotivním nátlakem. Třeba informaci, kterou vnímáme za silného vzrušení, trémy, strachu z ostudy, uloží bez váhání až do smrti. To omlouvá pedagogické metody, které jsou dnes z "lidskosti" zapovězeny. Podmnožiny obyvatel, které se nechtěly učit, si odnesly ze školy jen schopnost bídně číst jednoduché texty, něco negramaticky napsat, podepsat se a základní počty. To jsou znalosti, které se dají osvojit doma, od kamarádů, když ten jedinec pochopí, že je potřebuje, či během jednoho roku ve škole. Další pobyt ve vzdělávacím zařízení je pro tyhle zbytečný. Je docela možné, že když je nebude nikdo nutit, mohou změnit vztah ke vzdělání.

6 1
možnosti

povinná školní docházka je kontraproduktivní jen z pohledu výdajů na školu. Pokud částka vydaná na vzdělávání je mensí, než kolik by tito nevdělanci nás stáli na sociálních dávkách nebo na škodě vzniklé z trestné činmnosti, tak se to pořád ještě vypaltí.

Čest výjímkám, kteří přez absenci vzdělání nepožadují sociální podporu a nepáchají trestnou činnost.

1 0
možnosti

Tak jsme se "trefili". Nu což, s chutí si váš blog přečtu a svůj kvůli tomu předělávat nebudu.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS