Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

J54i92ř25í 88F83o88g66e71l

10. 9. 2019 8:46

Vy byste se uživila i v 50. letech. Máte ten zápal i slovník.....:-P

1 2
možnosti
Foto

My jsme jen ti, co jim platí jejich rozmary. Navíc jim to platíme pod pohrůžkou násilí, tedy nedobrovolně. Politik vždy koná dobře, pro sebe dobře !

0 0
možnosti
PK

Při znalosti činnosti předchozích vládních garnitur a aktuálně i této, příliš nerozumím co vlastně od politiků očekáváte? Je udivující, jak jsme si ještě po třiceti letech od listopadové změny nezvykli na demokratické pluralitní poměry. V lidech je ještě hodně totalitního myšlení. Jsem rád, že lidi demonstrují a tak i možná dorazím, abych také připomněl, že 17. listopad není jen výročím sametové revoluce, ale také smrti Jana Opletala v roce 1939 a následných poprav českých studentů. Byl to první krok ke genocidě české inteligence.

2 0
možnosti
Foto

I já na něj vzpomenu. Mám také proč. Po Opletalovi se i můj strýc ocitl jako jeden z mnoha v koncentráku. Ale vzpomenu i na 28. říjen r. 1918[>-]

1 0
možnosti
Foto

Ale to je velký omyl! Jakmile je po volbách, z ještě předevčírem nesmírně laskavých a pozorných pánů se okamžitě stanou arogantní darebáci, kteří se i bez nás voličů za velké platy zaměstnají tak různými a neskutečnými hloupostmi, které nikdo a nikdy předtím vůbec řešit nechtěl - a občané (voliči) mají po ptákách. ;-O

1 0
možnosti
LH

Hmmm mě taky reprezentují politici, které bych nevolil ani náhodou, ale není to náhodou tou demokracií? :-))))

3 0
možnosti
  • Počet článků 501
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1454x
Cítím se spoluzodpovědná za devastaci lidských myslí a chci něco udělat pro pozitivní změnu. Moje příspěvky jsou alternativou k většinovému pojetí

FB skupina od 03/2020: Poznámky Olgy Pavlíkové

Seznam rubrik