Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jsem bezvýznamná občanka, nebohatá, bez názoru a volím pana Babiše

Vzpomínám se slzou v oku na bohatýrské časy, které nějací nepřející šťouralové označili za časy šmejdů.

Šmejdi mi nabízeli vejlet do hospody a pohoštění zdarma a já od nich z vděčnosti nakoupila kastróly, vysavače, deky a jiné krámy za tisíce. Příště mi šmejdi zase nabídli vejlet a pohoštění zdarma a já byla přesvědčená, že tito jsou určitě hodní, tak jsem od nich zase nakoupila kastróly, vysavače, deky a jiné krámy za tisíce. Pak jsem zase dostala pozvánku na akci zdarma. Těšila jsem se, tentokrát to bylo s řízkem a jeli jsme klimatizovaným autobusem. Musela jsem vybrat tisíce z bankomatu, kam mě ten sympatickej pán dovezl vlastním volvem, abych od něho mohla nakoupit kastróly, vysavače, deky a jiné krámy. Na další bezva akci nabízeli semínka mariány. Pak tam ještě byla přednáška o skvělé magnetoterapeutické mašince, která mi vyléčí úplně všechny neduhy a abych ji mohla mít, navrhli mi ji splácet, a abych ji mohla splácet, upsala jsem jim svůj domeček i se psí boudou.

Dnes už tyto praktiky hlídá zákon, ale telefonické a elektronické nabídky dostávám pořád, akorát když ti páni zjistí, že jsem v exekuci, přestanou mne kontaktovat a já si přitom tak ráda povídám. Nějaký poradce mi naznačil, že jsem guma gumovatá, která nemyslí a nehodlá se poučit z průšvihu a že stále čekám na hodného pána, který mi dá něco zadarmo. Třeba koblihu na náměstí, kam přijede v rámci volební kampaně pan Babiš osobně a osobně mi ji i podá – ve vkusné zástěře je úplně k nakousnutí (nebojte se, to já jen žertuji, pana Babiše miluji jen platonicky). Už mi také zadarmo přidal na důchod. Nebo vyhlásil, že se postará o to, aby zmrzlina (která je tak drahá, že si ji určitě nekoupím) byla u nás stejně kvalitní, jako v Německu. Nebo můžu jezdit vlakem a autobusem skoro zadarmo kamkoliv (kam bych tak asi mohla jet už přemýšlím hodně dlouho, asi zajedu za Máňou do sousední vsi, abych si to taky užila), to je pašák, ten pan Babiš, co? Nebo …co? Určitě mi pan Babiš dal spoustu dalších věcí, jen si už já, stará popleta, nemohu vzpomenout.

Co ale vím dobře je, že na Staromáku, Václaváku i na Letné řádí  jakási tlupa frustrátů, kteří vykřikují něco o slušnosti, chtějí po panu Babišovi, aby nezasahoval do nezávislosti justice, aby odstoupil z premiérské funkce a někteří ho dokonce posílají do kriminálu. Prý budou celé léto monitorovat situaci a vyzývají občany k politickým diskusím v jejich obcích, nakonec se chtějí znovu sejít den před listopadovým výročím protikomunistické demonstrace. Tak jsem moc ráda, že má pan Babiš i spoustu obětavých zastánců, kteří hlavně přes klávesnici statečně obhajují našeho vůdce. Co si počnu, až to skončí, to fakt nevím. Asi budu hledat zase nějakou oporu v silném a hlasitém populistovi, pevně věřím, že na nějakého natrefím.

Autor: Olga Pavlíková | úterý 25.6.2019 15:11 | karma článku: 33,13 | přečteno: 2334x
  • Další články autora

Olga Pavlíková

Rozlúčkový blog 2

Přemýšlím nad nesmrtelností chrousta, nad omezeností lidského konání, nad schopností a touhou člověka vládnout i nechat se ovládat.

16.2.2020 v 13:37 | Karma: 18,11 | Přečteno: 708x | Diskuse| Ostatní

Olga Pavlíková

Rozlúčkový blog

Dělat něco, co má smysl, tedy nedělat něco, co smysl nemá, tak nějak si řídím ten svůj život. Psát tak, aby se to líbilo administrátorům, v tom však smysl nevidím.

16.2.2020 v 12:28 | Karma: 19,51 | Přečteno: 833x | Diskuse| Hyde park

Olga Pavlíková

Jako v předchozích letech, opět v Africe kobylky

Nedávno nás naše média informovala o tom, že je zákonem v Česku schváleno pěstování červů a kobylek na potravinových farmách i výroba potravinových produktů z nich.

13.2.2020 v 13:42 | Karma: 15,26 | Přečteno: 543x | Diskuse| Ostatní

Olga Pavlíková

Jediní, kdo rozumí politice jsou budoucí Experti, Nápadníci či Cosi podobného

Prý se dinosauři z prapůvodní ODS, např. Vladimír Tlustý, Jiří Payne či Petr Skokan scházejí se záměrem „dát tu republiku znovu do pořádku“

5.2.2020 v 15:57 | Karma: 13,71 | Přečteno: 520x | Diskuse| Ostatní

Olga Pavlíková

Kde jsou kočky v krajině?

Paní kolegyně Šťastná vylíčila v blogu o vytloukání chlupatých klínů chlupatými klíny své trápení s myší nadílkou na zahradě. Jinde jsem zahlédla titulek článku o bezradnosti kohosi s přemnoženými kočkami.

30.1.2020 v 13:55 | Karma: 20,85 | Přečteno: 487x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

  • Počet článků 501
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1454x
Cítím se spoluzodpovědná za devastaci lidských myslí a chci něco udělat pro pozitivní změnu. Moje příspěvky jsou alternativou k většinovému pojetí

FB skupina od 03/2020: Poznámky Olgy Pavlíkové

Seznam rubrik