Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

70% národa pochopilo, že stát se prostě nedá řídit jako firma - rušení malých porodnic je jen začátek .

Na zamyšlení je, co udělá firma s dlouhodobě nemocnými, invalidy atd .8-o

30% lidí bude tleskat všemu , co vůdce zavelí !!

13 0
možnosti
Foto

Já jsem všechny své děti a tři vnučky ze čtyř "rodil" ve velké porodnici (Podolí nebo Zemská) a nevidím v tom žádnou závadu.

A moje tchyně, dej ji Pán Bůh nebe, letos zemřela, vyprávěla, jak porodila moji ženu a v ten moment dostala takový hlad, že se posadila a uchytla sestru, která jela okolo s nemocniční stravou a vyprosila si velkou porci guláše. Nic negativního o nemocenské stravě přitom neutrousila.

1 2
možnosti
PV

Jirko - tak ty jsi rodil ?? Tak to jsi teda machr - věř mi že já a všichni ostatní můži na této planetě to opravdu nedokážeme Rv

5 0
možnosti
PD

P75e20t76r 26D76r67a57p25a38l

6. 12. 2017 11:19

já se Vás zeptám, na operaci čehokoliv půjdete raději do nemocnice, kde tuto operaci dělají 2x do roka, nebo tam, kde to umí každej doktor s prstem v nose?

3 2
možnosti
OP

Článek je o malých p o r o d n i c í c h

7 0
možnosti
  • Počet článků 501
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1454x
Cítím se spoluzodpovědná za devastaci lidských myslí a chci něco udělat pro pozitivní změnu. Moje příspěvky jsou alternativou k většinovému pojetí

FB skupina od 03/2020: Poznámky Olgy Pavlíkové

Seznam rubrik