Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J27i21ř54í 41M54í93k82a

27. 1. 2018 20:44

Vidím to asi podobně. Drahoš na mě působil, že by byl něco jako současný prezident EU Van Rumpuy... bezproblémový "úředník". Vše odkývá, je slušný a nejsou s ním problémy. Skoro o něm ani nevíme. Popravdě je ještě prezidentem EU nebo už se něco změnilo? Už jsem o něm dlouho neslyšel. A tak to má být :-)

Bez vlastního vyhraněného názoru mít jen ten, co "spojuje" a chrání "hodnoty". Ale všiml jsem si, co tyhle pojmy v dnešní době znamenají. Autoritativně prosazovaný jeden správný názor, kterému přizvukují média hlavního proudu.

14 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 1
možnosti
Foto

On nemluvil o dolních deseti milionech. Jinak, pokud někdo vidí v jeho projevu despekt k občanům ČR, asi to není jeho chyba, že;-)

6 1
možnosti
ČP

Přesně tak. Jsem rád, že se tu našlo o 200000 chytrých lidí víc, kteří rozhodli, dle mne naprosto správně.

7 6
možnosti
ČP

Tak koukám, že to tady asi bude taky 51,5 : 48,5

1 0
možnosti
Foto

R^ Já mu jej dal, ale s chutí, jinak ovšem máte pravdu. U mě je to ještě podloženo tím, že si nepřeji návrat k normalizaci ve stylu Kalouskově, i jeho souputníků. Nakonec, to byli ti, kteří sázeli i nabádali k volbě Dr ahoše. M.Z. byl a zůstal pro ně tou největší žábou na prameni. Tedy jejich pramenů, od kterých je tak elegantně, ale i s gustem, odstavil;-)

9 5
možnosti

Přesně, hlas pro Zemana byl svým způsobem protestní, záchranný.

13 3
možnosti
ON

O83n95d76ř50e50j 77N16ý22č

27. 1. 2018 20:33

Já bych chtěl vědět v čem záchranný?

5 3
možnosti
  • Počet článků 501
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1454x
Cítím se spoluzodpovědná za devastaci lidských myslí a chci něco udělat pro pozitivní změnu. Moje příspěvky jsou alternativou k většinovému pojetí

FB skupina od 03/2020: Poznámky Olgy Pavlíkové

Seznam rubrik