Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je zajímavé v lednu 2019 vyšel rozhovor s paní Mašínovou, která zde mimo jiné řekla, že po sdělení, že by se v hromadném hrobě nic nenašlo, protože DNA je poškozená hlínou, tak v roce 2016 opustili o úmyslu otevírat hromadný hrob a míst toho za vlastní peníze místo pietně upravili a chodí tam dnes lidé klást věnce i jejich rodina.

1 0
možnosti
NM

...to je ten pravej moralista..;-O;-O!!

1 0
možnosti
Foto

A30l14e69š 43M86e50r95t69a

17. 2. 2019 13:10

Je to pěkné, když o morálce káže člověk, který se podílel na zavraždění pokladníka, podřezání spoutaného policisty, či střelbě na hasiče, který šel hasit stoh, který jeho parta podpálila.

25 6
možnosti
LF

L54u78k25a91s 65F66i98k55r

17. 2. 2019 19:09

Vy jako clen zlocinecke strany byste mel mlcet.

0 2
možnosti
Foto

Zdena Mašínová st. byla členkou KSČ a její dcera zase s komunistou žila většinu svého života.

Tímto se obě zasloužily o morální rozpad české společnosti a Josef Mašín by to měl uznat.

Každý, kdo kdy vstoupil do KSČ navíc trpí podstatnou mozkovou poruchou - tuto diagnózu stanovil všem současným i minulým členům komunistické strany diagnostik MUDr. Vodvářka - cituji: "Chci říci, že vstup do této strany už znamená podstatnou mozkovou poruchu /bez ironie/."

https://jaroslavpolak.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A150630_467038_blogidnes

6 6
možnosti
MS

To se ovšem netýká zrovna paní Mašínové, která byla členkou KSČ jen v letech 1948-1949, tedy vstupovala tam v době, kdy největší zločiny komunistů měly teprve přijít. Na tom, že tam byla tak krátkou dobu, lze poznat, že velmi brzy odhalila, s kým si to zavdala.

7 1
možnosti
Foto

R^právě pan Mašín jako vzor morálně rozpadlého člověka mí co vykřikovat-tím netvrdím, že by naše společnost morálně rozpadlá nebyla ale to na co poukazuje není to nejhorším co se u nás děje-vám karma a souhlas paní PavlíkováRv

12 5
možnosti
Foto

J57a64k33u28b 94R14o84t60h

17. 2. 2019 12:37

Morálně rozpadlý člověk! Líbo... ;-D;-D;-D

4 2
možnosti
Foto

Jen tak na okraj: na Olšanských hřbitovech se také nachází společný hrob členů KSČ, jejichž ostatky si nikdo nevyzvedl. Ani současná KSČ(M). A tak tam údajně tleje s. Gottwald, s. Marta G. a další a další.

Že by alespoň částečná posmrtná spravedlnost?

6 3
možnosti
SB

Paní Zdena Mašínová starší byla členkou KSČ.

To samozřejmě nikomu nedávalo právo ji umučit, nicméně tak to prostě je a neměla by být představována jako vzor ctnosti a protikomunistického smýšlení.

Každý z nás staších známe někoho, kdo byl v KSČ. A protože v člověku je nechuť hádat se kvůli věcem, které nezmění, tak například já jsem si takové lidi do svého života nepuštěl, ale tu bariéru jsem nestavěl nějak okatě. Když se mi jistá slečna Miroslava L. líbila natolik, že bych za nomálních okolností se o něco pokusil, ale vzhledem k jejímu členství v KSČ jsem to neudělal, tak jen já jsem věděl, že je to bariéra z důvodu jejího členství v KSČ. Navenek jsem se s ní zdravil a slušně jsem s ní mluvil o tématech, které život sám otevřel. Pouze jsem ji nepustil do svého života, ale do přímého konfliktu jsem nešel.

Takže z toho členství paní Mašínové starší v KSČ bych zase takovou tragaédii nedělal, ale nesmí mi nikdo takové lidi vykreslovat jako symbol protikomunistického odboje.

5 4
možnosti
MM

Plácáte tu sice sáhodlouze, ale tady jde o žádost dcery paní Mašínové o exhumaci své matky!

5 1
možnosti
MM

Při vším respektu k postojům a činům rodiny Mašínových považuji rozhodnutí magistrátu za rozumné, nikterak nesnižující jejich památku.

Prohlášení pana Mašína k tomuto postoji považuji za velice liché, našlo by se mnoho jiných závažnějších k tomuto hodnocení.

1 0
možnosti
JK

J59i88r17i 78K10u48c65e45r65a

17. 2. 2019 11:18

Pokud bratři Mašínové nenáviděli komunisty tak, že viděli jako jediné vhodné řešení je pozabíjet, měli začít ve vlastní rodině. :-P

6 1
možnosti
  • Počet článků 501
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1454x
Cítím se spoluzodpovědná za devastaci lidských myslí a chci něco udělat pro pozitivní změnu. Moje příspěvky jsou alternativou k většinovému pojetí

FB skupina od 03/2020: Poznámky Olgy Pavlíkové

Seznam rubrik