Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A na podium pozveme jáhna ze Sudet. Co víc k tomu dodat.

4 1
možnosti
ZD

Přesně. Je to normální lidská zaslepenost. Podobní byli v každé době. Ale jen tam kde již devastace postoupila daleko si někteří dovolí své názory pod svou fotografií navíc vystavit. Ostatní tak nejvýše zařvat si v davu. Tedy jestli je fotografie a profil skutečnost.

1 2
možnosti
SN

:-).......co říkáte paní autorko Petříková, že Němec, válečník a přítel Hitlera, Walderode, má dostat zpět majetek za 3 mlrd, !!! To je také hoax? Nebo prolomení Benešových dekretů? ;-D;-D;-D

4 3
možnosti
OP

Já se ptám Bureše a Zemana, co oni udělali pro to, aby se například tento nárok vyvíjel tak, jak se vyvíjí

0 4
možnosti
LH

Ještě jste zapomněla na toho madarskyho lumpa ten taky netanci jak jiní piskaj

1 0
možnosti
JS

R^ strašné a ještě horší, kolik lidí tomu věří :-/

3 0
možnosti
PB

Mně po otevření toho odkazu vyjede show Krause...něco jsem přehlídl?

0 0
možnosti
OP

Omlouvám se, po přehrání zmiňovaného videa následuje Kraus. Odkaz jsem opravila

0 0
možnosti
MB

Nepochybuji o tom, že jako každý - I Zeman se chce zapsat do dějin. Aby se dobře vzpomínalo. Co tam asi bude? Sveřepý člověk, ze Století páry. Přestože KSČ opustil - Myšlení setrvalo. Rozvraceč Vlád, Pučista - Soudy 8x potvrzený Lhář. Turista s oblíbenými trasami po hranicích - Ústavnosti + Vlastizrady.+ Hospodářské kriminality jeho spolupracovníků > Vládl v epoše Karla Gotta :-)

5 0
možnosti
SB

Zeman skutečně čelí nebezpečí, že v dějinách Evropy bude zapsán špatně.

Až budou dějiny Evropy psát vítězní potomci dnešních migrantů, budou mu vyčítat, že nebyl vítač.

10 0
možnosti
PK

Katzinski? neznám.

4 0
možnosti
OP

Já také ne a opravila jsem

0 0
možnosti
ZD

Nevěřícně jsem si přečetl váš článek ze kterého na mě dýchl duch ruďáska a nenávistných komentářů soudruhů Rybáka a jemu podobných. Stačí zaměnit pár slov a váš text by se dal sázet. Věřím, že jste dříve byla velmi zapálenou soudružkou.

Nakonec jsem mrknul na váš profil a pochopil. Vaše věta : Cítím se spoluzodpovědná za devastaci lidských myslí... hovoří za vše. Ano jste zodpovědná za posilování primitivismu v této společnosti.

19 0
možnosti
PK

Tolik kumulované nenávisti si pamatuji z projevu komunistických pohlavárů. Kde byla tato soudružko, když naši zemi decimovali kmotři? Na druhou stranu by ovšem každý renomovaný psychiatr doporučil tuto cestu k normalizaci psychického stavu svého pacienta.

Narodila se nám nová žena za pultem;-D;-D;-D

11 0
možnosti
  • Počet článků 501
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1454x
Cítím se spoluzodpovědná za devastaci lidských myslí a chci něco udělat pro pozitivní změnu. Moje příspěvky jsou alternativou k většinovému pojetí

FB skupina od 03/2020: Poznámky Olgy Pavlíkové

Seznam rubrik