Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Dal jsem vám karmu. Poprvé. Ne za vaše blogy, ale za váš odchod. U některých blogerů bych místo karmy napsal, ať nekončí, že jich bude škoda.

0 0
možnosti
Foto

Nad počtem vašich blogů paní autorko smekám - já osobně nejsem od července 2011 v tomto počtu ještě ani v polovině!! Opravdu hodně dřívějších autorů odtud zmizelo a nebo - aby zmizeli, jim bylo adminy nařízeno a další psaní zde přímo zakázáno! Přeji vám vážená paní hodně zdraví - a snad někdy "na shledanou" v lepších časech. ;-)

0 0
možnosti
OP

To není o počtu, to je o náladě něco okomentovat a já tu náladu mám asi častěji. Lepší časy tu máme, admini, neadmini, jejich činnost jen poukazuje na to, kam nyní směřujeme. Už mi tento blog zase přesunuli do Hyde parku a napsali, že při opakování příští zlotřilosti mne smažou ... Mějte se :-)

0 0
možnosti
ND

Já se vám nedivím, i když jsem s vámi někdy nesouhlasila, četla jsem vás...

0 0
možnosti
Foto

Tak to mě mrzí. Patříte dlouhá léta ke tvářím těchto stránek. Možná si to ještě rozmyslíte?

0 0
možnosti
OP

Psát budu, když to jeden okusí, už si to nenechá odepřít :-). Sem se vrátím pouze v případě, že ta tzv. korektnost určovaná omezenými jedinci bude odstraněna

0 0
možnosti
  • Počet článků 501
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1454x
Cítím se spoluzodpovědná za devastaci lidských myslí a chci něco udělat pro pozitivní změnu. Moje příspěvky jsou alternativou k většinovému pojetí

FB skupina od 03/2020: Poznámky Olgy Pavlíkové

Seznam rubrik